Spolek nadpřirozenaVšude je nadpřirozeno,musíš si to jen představit........

Ovládání hry

Publikováno 28.06.2014 v 07:40 v kategorii ŽvB, přečteno: 125x

1. Vytvoření postavy

1.1
Při prvním přihlášení do hry si musíte vytvořit postavu.
Jako povolání si vybereme Kouzelník.

1.2
V dalším kroku vypište jméno, které vám bylo vybráno, do kolonky "Character name". Vyberte si pohlaví Male (Muž) nebo Female (Žena) a nastavte si barvu oblečení, pleti a typ vlasů (Hair style). U chlapcůje zakázané nastavovat vousy.

1.3
Po potvrzení bude Vaše postava vytvořena a přesunuta do tutoriálu kde si procvičíte základní ovládání hry.

1.4
Nyní jste úspěšně vytvořili svou postavu a můžete vstoupit do kouzelnického světa.

2. Uživatelské možnosti

Postava2.1.
Dvakrát klikněte levým tlačítkem myši na svou postavu a nebo použít klávesovou zkratku alt+p. Otevře se vám okno s obrázkem vaší postavy. Krom postavy vidíte v levé části menu.

2.2
Help
Pomocí něj můžete napsat "pages" někomu z RT týmu, pokud jste našli nějaký bug hry a nebo jste někde uvízli.
Máte 200 znaků na to, aby jste popsali situaci ve které se nacházíte (co se stalo, kde se to stalo) a odešlete potvrzením OKAY. Příklady psaní page naleznetezde.

2.3
Options
Zde si můžete nastavit barvu textu a emotů, vypnout zvuk popř. jiná nastavení. Více naleznetezde

2.4
Logout
Tímto tlačítkem správně opustíte hru a vaší postavu pošlete spát.

2.5
Journal
Je to krátkodobý záznam konverzace a systémových informací.

2.6
Quests
Toto tlačítko zatím není nijak použito.

2.7
Skills
Po kliknutí na toto tlačítko se vám zobrazí seznam takzvaných aktivních dovedností. Jak budete postupně procházet hrou, budou vám tyto dovednosti postupně přibývat. Do začátku může každý sbírat bylinky - návod jak na to naleznetezde.

2.8
Guild
Toto tlačítko zatím není nijak použito.

2.9
Peace
Tímto přepínáte mezi bojovým módem, kde dvojklik znamená útok (WARMOD) a normálním stavem (PEACE). Při kliknutí Vám zčervená kurzor myši a Vaše postavička se uvede do bojového modu, kde dvojklik na hráče či monstrum Vaše postavička zaútočí. Můžete také spustit klávesovou zkratkou alt+c, nebo pro krátkodobé přepnutí stisknutím tabulátoru.

2.10
Status


3. Další možnosti

Batoh3.1
Batoh
Nebo-li inventář se nachází u nohy vaší postavy. Dvojklikem jej otevřete a zobrazí se vám jeho obsah.

3.2
PergamenPergameny
Oba pergameny nejsou zatím není nijak použity.

4. Akce postavy

4.1
Pohyb
Doporučujeme pohyb myší pomocí pravého tlačítka myši (pohyb do 8 stran) před pohybem klávesnicí (pohyb do 4 stran). Pokud jednou kliknete na místo, vaše postava tím směrem udělá krok. Pokud budete tlačítko držet, vaše postava půjde tím směrem, kde máte kurzor. Když oddálíte kurzor dál od vaší postavy, začne utíkat.

4.2
Akce s předměty
Target Aktivujete jej dvojklikem levého tlačítka myši. Pokud se objeví target (kurzor s kolečkem), je nutno jej na něco použít (osoba, věc).Např. když se chcete napít dvojklikem na hrnek a poté kliknete jednou na sebe, čímž se napijete.

4.3
Mluvení
Hovořit je jednoduché, stačí něco smysluplného napsat (text se zobrazuje vlevo dole) a potvrdit enterem.

4.4
Jídlo
Pro požití jídla stačí dvojklik levým tlačítkem myši a Vaše postava jídlo pozře.POZOR ať Vaše postava nehladoví!

4.5
Kouzlení
Pro kouzlení potřebujete hůlku, bez ní nevykouzlíte žádné kouzlo a ani se jej nenaučíte. Hůlku uchopíte do ruky tak, že ji přetáhnete v okně s postavou do ruky. Dvojklik na hůlku a poté targetem ještě jednou na ni zapříčiní máchnutí hůlkou.

5. Emote, šeptání, křičení

5.1
Emote
se píše pomocí dvojtečky mezery a textu, tedy když napíšete: usmál se, ve hře se zobrazí jinou barvou jako*usmál se*

5.2
Šeptání
se provádí podobně jako emot s tím rozdílem, že místo dvojtečky napíšete středník (;). Tento text uslyší postava na pole vzdálená, tedy musí být těsně u vás.

5.3
Křičení
je obdobné jako u emote nebo šeptání. Místo středníku nebo dvojtečky napíšete vykřičník (!). Tento text uslyší postavy vzdálené i několik obrazovek.

5.4
Emotemenu
emotemenu1.png je další možnost jak používat emoty. Při otevření hry na celou obrazovku uvidíš automaticky otevřený světlý sloupec, a to je právě ono EMOTEMENU. Čítá patnáct položek. Při kliknutí na šipku vlevo od textu se zobrazí emote, který má často navíc nějaké funkce.

V případě, že pravým tlačítkem emotemenu omylem vypneš, napiš[emotemenu a sloupec se znovu zobrazí. V případě, že nenapíšeš hranatou závorku, text se odešle do hry, což ji dost ruší! Hranatou závorku napíšeš pomocí pravého Alt a klávesy F.

Položkyrozhlédnout se,zavrtět hlavou apřihlásit se jsou pouhé urychlovače bez speciálních funkcí, pomineme-li pohyb postavy u prvních dvou jmenovaných emotů.

Pokud použiješzahihňat se,zasmát se,zakašlat,zatleskatnebozaklepat, kromě emotu nad hlavou vaší postavy uslyšíš zvukový efekt (samozřejmě pouze v tom případě, že máš zapnutý zvuk).

Emotysehnout se auklonit se způsobí animaci – u shýbání je to postupné sehnutí a potom nahoru, zrušit se dá pohybem šipky nebo krokem postavy.

Pátou položkou emotemenu jeukazování. Po kliknutí na šipku se nad tvojí postavou napíše emot *ukazuje* a u kurzoru myši se zobrazí target. Tím klikni tam, kam chceš, aby tvoje postava ukázala – ono místo se označí.

Lehnout si/vstát pomůže například v případě, že uklouzneš. Klikem totiž tvoje postava vstane, pokud leží, případně si lehne, pokud stojí.

Shlédnutí oblohy způsobí emot *dívá se vzhůru*. Kousek nad levým dolním rohem okna se zobrazí aktuální stav oblohy, např. Obloha je plná mraků., Na obloze není ani mráček.

Blíže prozkoumat apřičichnout si jsou speciální emoty, díky kterým si můžeš prohlédnout nějakou věc, například brky, hřebeny nebo tekutiny.

A jedna rada na závěr: Než budeš na fórum psát, že ti emotemenu nefunguje a nezobrazuje se, klikni si do pravého horního rohu a zvětši UO na celou obrazovku

Komentáře

Celkem 0 komentářů

  • Neregistrovaný uživatel

    Jméno: Přihlásit se

    Blog:

    Obsah zprávy*:

    Kontrolní kód*:
    Odpovězte na otázku: Co je dnes za den?